Thursday, March 18, 2010

Cinta itu------->memang sakit!

aduhhhhh...

sakitnya hati ni bila igt2 balik yg aku penah cintakan seseorg, dan org tu tak penah sekali pon menghargainya...demmit!!!

kenapa pompuan jadi lemah bila terperangkap dlm soal cinta?
kenapa murah sgt air mata ni menangis kerana seorang lelaki yg berhati batu tu?
ada dia kisah semua ni?
never!

tapi semua dh terlambat...menyesal skrg dh tak guna...
aku agak cuai dlm membuat perhitungan suatu masa dulu...
tak dpt membezakan mana kaca dan permata, hingga sanggup keciciran apa yg pernah aku miliki hanya kerana rasa cinta aku pd dia....

aku kehilangan org yg menyayangiku dgn setulus hatinya...
aku menjadi buta setelah dia dtg dlm hidupku...
damn...

harini, hatiku sedikit keras, agak keras seperti batu...
batu mmg takde perasaan...
aku juga dh tawar hati dlm soal cinta!
paling ku kesal "KEBODOHAN AKU MENCINTAIMU DLM HIDUPKU!" ~ kenapalah kau penah wujud dlm kamus hidupku???

2 comments:

Laurah Misaha said...

uik.. sesi mengimbas kisah2 silam yang menyakitkan hati. hehe... sabar wano, pasti ada hikmah di sebalik semuanya. apa yang penting, pengalaman itu lah yang patut di hargai. try to be thankful for the experience he gave instead of cursing him till death. afterall, you did learn something, rite?

cutiePrincess said...

wahhh...thanks lola for ur advice...tu la, mmg sgt berterima kasih utk pengalaman itu...tp, hati ni sudah membenci dia dan tiada ruang sedikit pon utk dia lagi...dia sudah membazirkan byk wang dan masa2 berharga wano...sob sob sob

Post a Comment

I'm waiting...