Sunday, September 27, 2009

maafkan aku...


Salam...




Hepi eid mubarak! Ampun maaf dipinta jika ada salah dan silap secara sengaja dan tak sengaja.




Sori la, raya tahun ni, aku tak se 'excited' sperti tahun2 lps. Sambutan secara bersederhana...sederhana maksud aku, no heart feeling la...raya sakan tetap raya sakan...duit tetap beratus-ratus gak abis utk persiapan raya. Cuma aku takde la terhegeh2 nk wish hari raya kat sape2. Aku cuma wish kat org yg wish aku je...tatau la nape. Mood raya mcm takde.




Di kesempatan ni, aku nk ambil kesempatan nk minta maaf la kpd sape2 yg rasa aku telah menyinggung perasaannya biarpon aku yg byk tersinggung sbnrnya. Maklumla...aku ni jenis kuat berdendam, jd bila org dh buat kat aku, bila tahap kesabaranku meletop, aku dh takkan layan org tu.




Hurmmm nnt akan ku uploadkan gambo2 raya yg tak bape nk byk pon dlm henpon aku ni.












"Bestfriend adalah kawan baik kita yg selalu berkongsi suka dan duka bersama2, tp, kalau org tu cuma mencari kita di saat mereka susah, dan melupakan kita di saat mereka bahagia dan bersuka ria, mereka tidak layak menduduki carta kawan baik. Atau dgn perkataan yg lebey sesuai, mereka cuma menjadi kenalan kita untuk kepentingan sndiri. PARASIT. "

0 comments:

Post a Comment

I'm waiting...