Sunday, February 28, 2010

terasa mcm diri ni baek sgt smpai org sggup pijak2 kepala...

please stop!
Dah bosan menjadi 'batu loncatan'/ 'tulang belakang'/ 'org suruhan' a.k.a KULI...
...dah la suka menyusahkan org, then tak penah appreciate...penah tak korang rs cmtu?

bukan tak ikhlas, apalagi mengungkit...

tp, kalo korg duk dlm kasut aku ni...korg akan rasa bnda yg sama...
sangat tak berbaloi kalau melepaskan anjing yg tersepit...

hah! apa lg???

grab ur clothes and get gone...dh mls nk tgk beg2 n kotak yg menyemakkan mata kat umah tu...
haritu janji nk collect bln JAN...ni dh nk masuk bulan bape dh ni...


mmg btol la..."the award for the best liar goes to you!"

2 comments:

GadesSades said...

ntah nye kan wannoo...ari tu ckp nak amik...mane dia???

cutiePrincess said...

tu la...mungkir janji...salah satu ciri2 org munafik!

Post a Comment

I'm waiting...