Thursday, October 21, 2010

lesu *~*

tiada perkataan yg boleh menggambarkan kelesuan/kepenatan/keletihan/kelemahan (betol ke ayat aku ni?) aku di kala ini.


tak sempat nk bersantai2...keje byk...i mean, projek tgh jalan...so, slalu je kna standby mlm smpai ke pagi...so, mknanyer, aku bekerja dr pagi smpai ke pagi la....ishhh mesin pon buleh rosak kalo cmni...


wano, jaga la kesihatan anda, body tu nk pakai lama... sekian....

5 comments:

Syahida said...

betol tu dek...all work, no play makes jack a dull boy. Jangan lupa jaga kesihatan.take care! :-)

cutiePrincess said...

huhuhu..tu la, org kata, mkn gaji, hnya keje 8 to 5, tak perlu kerja keras sgt mcm org yg ada bisnes sndiri...tp, sbnrnya keje makan gaji ni, kena keje kuat jugak, sbb dr situ la performance kita dinilai...takkan nk lawan ckp ketua pulak kan?

m4zF3!t0nG said...

ayat yg last tu mcm penah dengar je hahaha
wannur, rehat cukup2, jaga kesihatan..nnt nak berjaga malam lg hahahaha <---ayat siapakah ini??

cutiePrincess said...

hehehe...mcm ayat big boss saye jek...auuuwww caring tuh!

jaka said...

penat letih lesu lumrah dan biasa.
Asal tahu solusinya beressss...

Post a Comment

I'm waiting...